Avis et recommandations concernant la COVID-19

Dans le contexte de la pandémie COVID-19 et afin de respecter les directives gouvernementales, l’université a établi des lignes directrices pour favoriser une reprise dans les meilleures conditions sous réserve de l’évolution de cette pandémie.

Maîtriser l’exposition au coronavirus

En phase 5 du Plan de Continuité des Activités · PCA, l’université de Caen Normandie accueille tous les usagers et personnes extérieures dans le respect des règles sanitaires en vigueur.

Les mesures de prévention inscrites dans notre PCA doivent être appliquées.

Pour toutes questions, conseils : coronavirus.prevention@unicaen.fr

Je suis symptomatique COVID19 : je reste à la maison.

In the context of the COVID-19 pandemic and in order to comply with government directives, the university has established guidelines to facilitate a gradual resumption of activities under the safest possible conditions subject to the evolution of this pandemic.

Preventing exposure to coronavirus in the workplace

In phase 5 of the continuity plan, working from home or remotely remains the recommended solution for the coming weeks.
All activities that cannot be carried out remotely and for which the resumption of activities is authorized must conform to the measures included in our continuity plan (Please read the documents above).
If you have any practical questions, please contact coronavirus.prevention@unicaen.fr
If you have coronavirus symptoms, please stay at home.